Om sidan

Min väg till de stora fastigheterna!

Sedan barnsben har jag alltid fascinerats av byggnader och arkitektur. Vad är är det som gör att de håller i 50 år och framåt? Hur går det till när de ska uppföras? Det var framförallt en fråga som jag alltid gick och grubblade på: Vem äger dessa byggnader?

Jag bestämde mig därför redan som liten att påverka min omvärld och skapade därför följande vision:

Att bli en av världens största fastighetsutvecklare och skapa bostäder åt andra. Alla förtjänar tak över huvudet och få sina drömmar besannade genom att få sitt drömboende, och jag ska bistå de med det.

Denna blogg kommer att visa vägen till förverkligandet av min vision.

söndag 14 september 2014

Upp och hoppa!

Älskar att läsa motiverande texter på morgonen för de ger en sån kick att bara fortsätta göra sitt. Här kommer mitt bidrag till er:

Var ärlig mot dig själv. Med ärlighet kommer klarhet, och med klarhet kommer möjligheten att förändras. Du kan börja se livet klarare och få ett avgörande ögonblick, det ögonblick du tar kontroll över ditt eget liv!

Ett annat är från Joe Monatana:

"Everyone who has been successful in his or her chosen field understands the importance of practice and preparation. To become outstanding in a particular area, we must learn to practice with concentration and focus. Practice is our chance to work on weakness and get better. When we´re working to excel in something, it is not enough to do what is expected. We must constantly strive to exceed our own expectations. Nor should we keep starting and stopping a practice regimen. When we practice, we must be consistent."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar